
دلتنگ می شویم، بغض می کنیم و اشک می ریزیم، برای نبودن ها و نداشتن هایمان... اما زندگی همیشه نبودن نیست.. بسیاری از نبودن ها را خودمان انتخاب می کنیم.. بسیاری از این حسرت ها را خود در دل می کاریم و آبیاری می کنیم. اما چرا؟ هدف چه بوده؟ ما به دنبال چیستیم؟xa0 چه می خواهیم از این روزگار که همیشه گله مندیم دست از سرمان بر نمی دارد... می دانی وقتی دست از سرت بردارد آن لحظه ی مرگ توست.. اگر ادای امید به زندگی و عمر طولانی و سلامتی داری پس چرا بدنبال دست برداشتن روزگار از سرت هستی.. در میان اوج غم ها و...
ادامه مطلب