کلا بیمار هستیم و کرم داریم....
اما به واقع فراموشی چیست؟ وقتی که آلزایمر می گیریم تازه پی می بریم که فراموشی چیست ، که آنموقع هم دیر شده چون آلزایمر گرفته ایم و یادمان نمی ماند که فراموشی چیست....
اما من دچار فراموشی شده ام
بهتر است بگویم فراموشی خاطرات
من آن لحظه های شاد و آن لحظه های غمگین را از یاد برده ام
همان لحظه هایی را می گویم که .... کدام لحظه ها؟؟؟!!!
تلخ است ولی من دچار فراموشی شده ام ...
من حتی کاریی که دو دقیقه پیش می خواستم انجام بدهم را یادم نمی آید
چه برسد به آن لحظه ها..
من حتی فراموش کرده ام که پایان متنم را چگونه می خواستم بنویسم...
شاید همین کافی است
پایان
فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .....ما را در سایت فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21