فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده ..

خرید بک لینک
فراموشی کلمه ای پرکار برد است. گاهی برای اینکه نشان دهیم سرمان شلوغ است از آن استفاده می کنیم و گاهی برای اینکه کاریی که کسی از ما خواسته است را دوست نداشته ایم انجام دهیم از آن استفاده می کنیم (به جا فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .....ادامه مطلب

ما را در سایت فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 6:04

بار دیگر دفترم را خط خطی می کنم و از نو از تو می سرایم.. شاید زندگی برایم رنگی دیگر بگیرد و سیاه مشق هایم را رنگی کند.می خواهم دوباره متولد شوم و اینبار لحظه های شیرین تری را تجربه کنم.. هفت خوان رستمم هنوز بیداد از نا امیدی دارد اما می خواهم امیدوار باشم شاید من نیز لایق نبودن هایم شوم.یک سال دیگر رو به اتمام است... سالی که من از نرسیدن ها سخن به میان می آورم اما هنوز شش روز دیگر برای رسیدن باقی است..می خواهم می توانم فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .....ادامه مطلب

ما را در سایت فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .. دنبال می‌کنید

برچسب: دوباره از تو گفتن نه نباید,دوباره توقلبم یه حسی اومده,دوباره توی این دلم غصه داره,دوباره توی این دلم غصه داره جواد مقدم,دوباره تو,دوباره توی این دلم,دوباره تو هلن,دوباره تو باد موهاتو رها کن,دوباره تو کنارمی هلن,دوباره توی این دلم غصه دارم, نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 12:59

یه صبح دیگه.. یه روز آفتابی و قشنگ دیگه از روز هاست ... امروز قراره خبرهای خوبی بشنوم ..

من خوشحالم و همه چیز خیلی خوب پیش می ره.

فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .....

ما را در سایت فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .. دنبال می‌کنید

برچسب: یه صبح دیگه سیروان,یه صبحانه خوشمزه,یه صبح بخیر عاشقانه,یه صبح بخیر زیبا,یه صبح بخیر قشنگ,یه صبحانه کامل,یه صبحانه توپ,یه صبحانه عالی,يه صبحانه خوشمزه,يه صبح ديگه سيروان, نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 12:59

کار ما هم شده خط خطی کردن دفتر خاطرات.. هر روز یه نقاشی تکراری از روز قبل ... دلم می خواد همچنان امیدوار باقی بمونم... با خودم و افکارم دست و پنجه نرم می کنم .. دلم می خواد این تلسم چند ساله شکسته بشه و من پیروزمندانه فریاد رهایی بزنم و با شوق پرواز کنم...یعنی می شه روزی برسه که من بگم من هم با این دیار وداع می کنم؟؟!! یعنی می شه روز رهایی من هم برسه؟؟ یعنی می شه بال شکسته ی من هم قدرت پرواز داشته باشه؟؟باید بشه.. اینبار می شه، چون من می خوام فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .....ادامه مطلب

ما را در سایت فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 12:59

روز تولدم هم به پایان رسید. ارزوهایی که برای این سال داشتم داشتن تبلت بود که روز تولدم بهش رسیدم.می خواستم درسم رو تقریبا رو به اتمام برسونم اما نتونستم و فقط کمی ازش جلو رفتم.می خواستم از این کشور برم .. نرفتم ولی برای رفتنم تلاش چشمگیری داشتم و امیدوارم تا 2 ماه اینده نتیجه اش رو بگیرم.حالا یک سال جدید دیگه اغاز شده.... تو این سال می خوام از اینجا برم... و یه خواسته ی خصوصی دارم... و درسم رو هم جلو ببرم... منتظرم بهترین ها نصیبم بشه چون لایقش هستم فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .....ادامه مطلب

ما را در سایت فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .. دنبال می‌کنید

برچسب: تولدت مبارک,تولد,تولدم مبارک,تولد مبارك,تولدمه,تولدت مبارک اندی,تولدت مبارک عزیزم,تولدی دیگر,تولدت مبارک عشقم,تولد خواهر, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 12:59

صفحه بندی