کار ما هم شده خط خطی کردن دفتر خاطرات.. هر روز یه نقاشی تکراری از روز قبل ... دلم می خواد همچنان امیدوار باقی بمونم... با خودم و افکارم دست و پنجه نرم می کنم .. دلم می خواد این تلسم چند ساله شکسته بشه و من پیروزمندانه فریاد رهایی بزنم و با شوق پرواز کنم...یعنی می شه روزی برسه که من بگم من هم با این دیار وداع می کنم؟؟!! یعنی می شه روز رهایی من هم برسه؟؟ یعنی می شه بال شکسته ی من هم قدرت پرواز داشته باشه؟؟
باید بشه.. اینبار می شه، چون من می خوام
فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .....
ما را در سایت فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 12:59