فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده ..

متن مرتبط با «دوباره تو» در سایت فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .. نوشته شده است

دوباره از تو می گویم ..

  • نیلوبلاگ

    بار دیگر دفترم را خط خطی می کنم و از نو از تو می سرایم.. شاید زندگی برایم رنگی دیگر بگیرد و سیاه مشق هایم را رنگی کند. می خواهم دوباره متولد شوم و اینبار لحظه های شیرین تری را تجربه کنم.. هفت خوان رستمم هنوز بیداد از نا امیدی دارد اما می خواهم امیدوار باشم شاید من نیز لایق نبودن هایم شوم. یک سال دیگر رو به اتمام است... سالی که من از نرسیدن ها سخن به میان می آورم اما هنوز شش روز دیگر برای رسیدن باقی است.. می خواهم می توانم ...

    ادامه مطلب
  • تولد

  • نیلوبلاگ

    روز تولدم هم به پایان رسید.xa0 ارزوهایی که برای این سال داشتم داشتن تبلت بود که روز تولدم بهش رسیدم. می خواستم درسم رو تقریبا رو به اتمام برسونم اما نتونستم و فقط کمی ازش جلو رفتم. می خواستم از این کشور برم .. نرفتم ولی برای رفتنم تلاش چشمگیری داشتم و امیدوارم تا 2 ماه اینده نتیجه اش رو بگیرم. حالا یک سال جدید دیگه اغاز شده.... تو این سال می خوام از اینجا برم... و یه خواسته ی خصوصی دارم... و درسم رو هم جلو ببرم...xa0 منتظرم بهترین ها نصیبم بشه چون لایقش هستم ...

    ادامه مطلب