ارزوهایی که برای این سال داشتم داشتن تبلت بود که روز تولدم بهش رسیدم.
می خواستم درسم رو تقریبا رو به اتمام برسونم اما نتونستم و فقط کمی ازش جلو رفتم.
می خواستم از این کشور برم .. نرفتم ولی برای رفتنم تلاش چشمگیری داشتم و امیدوارم تا 2 ماه اینده نتیجه اش رو بگیرم.
حالا یک سال جدید دیگه اغاز شده.... تو این سال می خوام از اینجا برم... و یه خواسته ی خصوصی دارم... و درسم رو هم جلو ببرم...
منتظرم بهترین ها نصیبم بشه چون لایقش هستم
ما را در سایت فضای خانه را دود سیگار تنهایی پر کرده .. دنبال میکنید
برچسب: تولدت مبارک,تولد,تولدم مبارک,تولد مبارك,تولدمه,تولدت مبارک اندی,تولدت مبارک عزیزم,تولدی دیگر,تولدت مبارک عشقم,تولد خواهر, نویسنده: بازدید: 63